Sercu bliski Beskid Niski

Forum portalu www.beskid-niski.pl
Dzisiaj jest 28-03-2024 15:27

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: 24-01-2014 14:34 
Offline

Rejestracja: 24-01-2014 14:28
Posty: 1
Witam serdecznie,
Jestem studentką 3 roku Turystyki i Rekreacji. piszę pracę licencjacką na temat atrakcji turystycznych w Beskidzie Niskim. Będę bardzo wdzięczna za wypełnienie krótkiej ankiety (całkowicie anonimowej), która jest mi niezbędna do napisania tej pracy :)
Podaję link do ankiety:
http://www.ebadania.pl/15b3b72a37341bd2


Na górę
Post: 25-01-2014 12:23 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18-09-2004 19:47
Posty: 2026
Lokalizacja: Rabka
Brakuje możliwości zaznaczenia więcej niż jednej opcji.

_________________
"Nasze piwo jest zdrowe".
Browar Grybow.


Na górę
Post: 25-01-2014 12:53 
Offline

Rejestracja: 19-07-2010 12:16
Posty: 378
Gdzieniegdzie są.

Ale na pytanie:
Cytuj:
20. Czy poleci Pan/Pani pobyt znajomym lub rodzinie w powiecie kępińskim ?

to już musiałem odpowiedzieć: NIE :mrgreen:

Dziwacznie prezentuje się również pytanie ostatnie.

Mam dziwne wrażenie, że czasem odpowiadający w ankiecie przykłada się do "swojej" roboty bardziej niż ten, kto ankiety układa :?

_________________
Prihovárajte sa medveďovi pokojným hlasom - toto môže upokojiť medveďa aj vás


Na górę
Post: 25-01-2014 14:14 
Offline

Rejestracja: 22-11-2009 20:33
Posty: 100
Zamek Odrzykoń chyba już poza BN? Czy nie?


Na górę
Post: 25-01-2014 14:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-05-2011 15:05
Posty: 315
1. Dlaczego w dziale aktualności?

Uwagi co do ankiety:

2. )Ludzie po 60 gdzie zniknęli?
3.) Chciałem zaznaczyć tutaj 4 odpowiedzi. Nie mogę nawet dwóch. Mam wybrać czy bardziej jestem włąscicielem firmy / pracownikiem umysłowym czy przewodnikiem? Nie wiem co 'bardziej'....
6.) Są jeszcze papierowe przewodniki / filmy / inne źródła.... Nie mieszczę się w żadnej z propozycji...